donderdag 14 juni 2018

De Harlow bag

Aangezien ik mij de laatste tijd meer en meer toeleg op het naaien van tassen ben ik ook meer tassendesigners beginnen volgen waaronder Little Moo Designs.

Eén van haar patronen, de Harlow bag, had ik al lange tijd gepind.  De details voor de bevestiging van het hengsel sprongen mij meteen in het oog.




Je kan kiezen voor 2 korte hengsels of 1 lange zodat je deze schuin kan dragen.  Ik hou niet van afzakkende sjakoshen, dus ik ging voor 1 lang hengsel.






Ik combineerde zwart kunstleer met visgraatmotief met effen kunstleer.  Opzettelijk heel sober zodat deze bij quasi iedere outfit past.

De fournituren zijn van zwart metaal, de riem is van zwart splitleer en uiteraard my all time favourite, een rosé gouden rits!




De voering werd voorzien van een pareltje van Cotton & Steel, 'Magic Tulips'.
Binnenin is de tas voorzien van een klein steekzakje dat ik ook uit effen kunstleer maakte en nog een ritsvakje.







Wil je zelf ook graag aan de slag gaan met dit patroon, hieronder een lijst met de gebruikte materialen:


Kunstleer met visgraatmotief + zwarte metalen fournituren:  Snaply
Effen kunstleer + zwart splitlederen riem + rosé gouden rits:  K-Bas







5 opmerkingen:

  1. echt een hele mooie! nu vraag ik mij toch af hoeveel tassen je al in totaal hebt thuis? volgens mij moet je wel iedere dag een andere kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw, dit is er eentje waar ik zelf heel fier mee rond zou willen paraderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie tas! Super combinatie!
    De tassen patronen kende ik nog niet dus ineens veel inspiratie gekregen! Merci! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schoontje, echt!!!!!!! ������

    BeantwoordenVerwijderen