maandag 13 augustus 2018

De Loule Bag

Voor we op vakantie vertrokken wou ik nog een handig handtasje maken voor op verlof.  Niet te groot, maar wel praktisch, zodat er toch wel het nodige in kan.

De Loule Bag van Pink Pony Design leek me hiervoor de geknipte tas.  Je zag wellicht al de prachtexemplaren van Katrien en Noor passeren.

Ik liet het detail aan de buitenkant achterwege en ging voor een simpele versie volledig in naturel croco kurkleer.






Sober aan de buitenkant, dan mag de binnenkant iets meer hebben.  Palmbomen in zomerse kleuren!



Binnenin is de tas voorzien van vakjes waarin je al je kaarten, gsm, make-up etc. kwijt kan, zodat ik niet gans mijn overvolle portefeuille diende mee te sleuren.  Een knijpportefeuille en mijn zonnebril pasten er ook nog ruim bij!





Een volleren riem als hengsel, rosé gouden rits en rosé gouden fournituren maken de tas helemaal af.



Kurkleer + fournituren:  K-Bas
Stof met palmbomen:  Stoffenheide













3 opmerkingen:

  1. Mooi in alle eenvoud! Die komt ook op mijn ‘to sew lijstje’

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een knappe versie, helemaal jouw stijl! En inderdaad, ik blijf die Loule een handig formaat vinden: niet te klein, maar groot genoeg om ook bril of portefeuille van manlief in mee te nemen. Inderdaad, prima vakantiegerief!

    BeantwoordenVerwijderen