donderdag 30 augustus 2018

Beletoile International Blog Tour

Om onze getalenteerde Isabel van Beletoile wat meer bekendheid te geven in het buitenland, had Tina het idee om een internationale blogtour met de Beletoile patronen te organiseren.

Een heel aantal buitenlandse naaisters werden gevraagd en ook enkele uit ons België-landje.

Ik ben sowieso fan van Isabel haar patronen.  Ik mocht de Isa mee testen en dit blijft één van mijn meest favoriete patronen!

De Lux stond al langer op de planning, nu dus het ideale moment om deze ook effectief te maken!



Ik ging voor een ecru tricot stofje met subtiele gouden palmbomen op geborduurd.  Ideaal tegen Fleur haar bruine velletje van op vakantie.


Ik werkte ook voor de eerste keer met de elastiek die je kan doorstikken, man, wat een uitvinding!  Ik heb me ineens al maar een paar meter aangeschaft! :-)




Patroon:  Lux dress


Uiteraard werd de Isa ook nog eens gemaakt!  Van een veelzijdig patroon gesproken!

Ik maakte - op vraag van Fleur - een Isa t-shirt, de lengte zit tussen de croptop en de sweater in, de korte mouw werd een groot stuk verkort.
Dit in een cool stofje, en in no-time heb je een tienerproof t-shirt!





En tot slot rolde er ook nog een Isa sweater van onder mijn machine in de prachtige stoffen van Chat Chocolat.  Een vrolijk kleurenspel voor op de frissere zomeravonden.






Stof:  Chat Chocolat via De Stoffenkamer


Heb je na het zien van deze post zin om ook aan de slag te gaan met het Isa patroon van Beletoile?  Schrijf je dan zeker in voor de workshop bij Stoffenheide in Brasschaat waar je onder mijn begeleiding jouw Isa naar keuze kan leren maken! 

Check ook zeker mijn Instagram, daar kan je namelijk een Beletoile patroon naar keuze winnen!



Mijn mede-blogsters in deze Beletoile International Pattern tour:






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, zo'n internationale blogtour! Jouw naaisels zijn alweer prachtig, en ik herken het: nadat ik mijn Lux maakte, ging ik ook meteen een paar meter van die elastiek halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dees zo hard gemist op sociale media!!!
    Hoe mooi is dat kleedje!!!!!!!!!
    En hoe mooi heb je dat in beeld gebracht, knap gedaan madam!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen