maandag 2 oktober 2017

Blogtour 'De Stoffengalerij': "Let's celebrate autumn!"

Ik herinner me nog dat Sabrina van de Stoffengalerij ongeveer gelijktijdig met mij is beginnen te bloggen en af en toe hadden we gedurende de voorbije jaren wel eens contact, wat altijd heel fijn was!

Een tijdje geleden kreeg ik van haar de vraag of ik iets wou maken met een stofje uit haar webshop.  Natuurlijk willen we dat!  :-)

Het kiezen was voor mij absoluut niet moeilijk, mijn keuze viel direct op een prachtige jacquard stof met gouden details, de "J'adore Lurex" genaamd.  Deze stof is exclusief verkrijgbaar bij de Stoffengalerij.

Ik ben momenteel helemaal fan van bomberjasjes voor Fleur.  Toen ik deze stof zag, zag ik meteen een bomber voor haar!  Het patroon is de Berlin Beat uit het boek Urban Style.  Dit is trouwens al de 2de Berlin Beat die ik maakte, volgende week show ik jullie mijn eerste exemplaar.












Gedurende deze blogtour-week krijgen jullie 10% korting in de webshop met de code "BLOGT10"!





Vergeet ook zeker deze week de volgende blogs niet te checken, zij gingen ook aan de slag met een stofje van de Stoffengalerij!



Zondag 1/10 Startschot van de blogtour: dsgfashionblog.wordpress.com

Maandag 2/10 - Davina - woohoobydavina.blogspot.be

Dinsdag 3/10 - Carolien -   madebycaro.blogspot.be

Woensdag 4/10 - Tamara - lunatiek.blogpsot.be

Donderdag 5/10 - Majella - madabymazella.blogspot.be

Vrijdag 6/10 - Lieve - girlsinuniformblog.com










17 opmerkingen:

  1. Ze staat super met haar nieuwe bomber! Knap hoe alle gouden lijnen mooi matchen overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stof, het jasje zit haar als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een mooie bijzondere stof. Het staat haar geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie bomber klaar voor de herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik schreef het al op Instagram: geweldig schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook helemaal mijn ding! Love Bombers, love glitter, love jacquard. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het plaatje is af, helemaal.
    Mooie bomber, mooie schoenen, mooi meisje!Echt knap!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zoooooo mooi!! Ik wil 'm ook wel :D Echt prachtig gedaan!! Geweldige keuze van stof, patroon en de geweldige uitvoering maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schoon gedaan, met die ritskes en al, past er super bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zot schoon, maar dat zei ik al op FB! Echt geweldig mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk jasje geworden. Wil er ook eentje naaien voor mijn kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schoon! Ik zou de stof er nooit uitgepikt hebben, maar nu ik dit zie. Superknappe uitvoering ook, heel netjes genaaid Juffrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. flot jakke :-)
    http://belladotte.momster.dk/

    BeantwoordenVerwijderen