maandag 29 augustus 2016

Slapen met Takkie in Takkie

Een tijdje geleden verkochten ze in de Stoffenstraat Takkie-stof!
Dat moesten we natuurlijk ook hebben!

Ik kwam super enthousiast thuis met mijn Takkie stof, waarop dochterlief zei:  'Mama, dat is kei kinderachtig!'.
Ok..... ik had nu ook niet meteen een kledingstuk voor overdag in gedachten.
Slaapgerief ging het worden.

Het werd de Ally jumpsuit uit La Maison Victor, maar met korte broek en in tricot.
De armsgaten en halsboord werkte ik af met rode boordstof.  Het knopenpat werd voorzien van rode kamsnaps.  Het koordje in de taille werd vervangen door een elastiek.

Tijdens de soldenperiode stond de Takkie knuffel bij Hema in solden, dus ik dacht, 'och waarom bestellen we er geen, zo leuk voor bij haar nieuwe pyjama'.  Ik dacht dus dat ik een Takkie 'knuffeltje' besteld had, het is echter een mega-Takkie geworden.  Maar ons Fleur vind dat helemaal niet erg.  :-)

Jaja, kei kinderachtig.... wie stond er al te springen om haar nieuwe pyjama aan te doen om te gaan slapen al voor hij af was....  :-)




















6 opmerkingen:

  1. Wat een supertof stofje idd!! En zo perfect bij die -hihi- kleine knuffel :-) heel leuke pyjama, die zal ze vaak willen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze staat echt mooi met dat rood accentje bij die zwart-witte stof en grote knuffels zijn voor grote meisjes dus top dat die zo groot uitgevallen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk! Ik zou hem zelf ook nog durven dragen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk die 'kleine' Takkie! Superleuke pyjama voor je dochter, als pyjama absoluut niet kinderachtig maar superstoer zeker met zo'n megaknuffel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe cute is dat!! Ik durf te wedden dat ze heel goed geslapen heeft :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen