donderdag 26 november 2015

Robyn rok

De vorige editie van La Maison Victor was er echt wel eentje naar mijn smaak.  Ik maakte eerder het Phylis jasje, nu was het de beurt aan de Robyn rok.

Het stofje waarmee deze gemaakt was in LMV zelf vond ik heel mooi, dus ik trok naar de stoffenwinkel in de buurt waar ze de Editex stofjes verkopen, maar helaas was deze al uitverkocht.   Ze hadden echter nog wel de andere kleurvariant.  Deze vond ik zeker zo mooi als deze in het magazine!  

Ik moet zeggen dat ik in het begin wel wat geworsteld heb met het stofje want het bleef nooit geplooid liggen in de juiste richting, maar nu ik het eindresultaat zie is dit stofje echt wel ideaal voor dit model van rok.

Voor de afwerking kocht ik goudkleurige knopen.  Het zijn echt hele mooie knopen, precies knopen met goud leer overtrokken.  



Toch even meegeven dat het kunstwerk op de achtergrond gefabriceerd werd door mijn Fleur op de tekenacademie, geïnspireerd op het werk van Antoni Gaudi.  Knap he!



Robyn rok - La Maison Victor nov/dec 2015
Knopen - Veritas


9 opmerkingen: