donderdag 11 juni 2015

Candy dress

De Candy dress van La Maison Victor stond al lang op mijn verlanglijstje om te maken.

Het zijn er intussen al 2 geworden, een heel leuk model om te maken en ook heel leuk om te dragen voor de kids.

De hals, mouwtjes en zakopeningen heb ik wel afgewerkt, ik hou niet zo van het 'onafgewerkte effect' dat je tegenwoordig meer ziet bij kleding, maar dat is goesting natuurlijk!

Beide stofjes heb ik online besteld bij Georgette, in mijn pakje zat een handgeschreven kaartje om te bedanken voor de bestelling, heel fijn!  Ook ging ik bij haar langs op de laatste editie van de Bonte Fabriek, waar ik nog 2 couponnetjes kocht.  Later meer over wat hiermee vanonder mijn machine rolde! 
Een hele vriendelijke dame die prachtige stofjes verkoopt!  Ik ben fan!



Muntgroene sweaterstof van Paapii Design
"Inky Feathers", tricot van Andrea Lauren







Legging: Name it



Geen opmerkingen:

Een reactie posten