zaterdag 25 juli 2015

Cadeautje!

De verjaardag van een vriendin, die zo heel 'onopvallend' eens heeft laten vallen dat ze een 'Juliette' tasje best nog wel kon gebruiken.  Dat maakt het verzinnen van een cadeautje voor mij des te makkelijker!  

Ik heb eindelijk de schaar durven zetten in één van de - in mijn ogen - mooiste stofjes die ik liggen heb in mijn overvolle stoffenkasten: de "Up, up and away - Free as a bird collection" van "Cloud 9 Fabrics".  Verleden jaar kocht ik dit pareltje bij Bambiblauw.

Dus vriendinnetje, als je dit leest, ik zet niet zomaar voor iedereen mijn schaar in dit stofje.  ;-)

Voor de binnenkant ging ik voor een "Soft Cactus" stofje in hetzelfde kleurenpalet als de buitenstof.
Afgewerkt met een bijpassende groene glanzende paspel, een gouden kamsnap én uiteraard mijn splinternieuwe labeltjes!

Nog een mooi kaartje erbij en in de Juliette een cadeaubon, het perfecte cadeau!






Patroon:  Juliette I - Mijn tas
Buitenstof: Up, up and away - Cloud 9 Fabrics - www.bambiblauw.be
Binnenstof: Indian Fever - Soft Cactus - www.destoffenstraat.com
Paspel, kamsnap: www.veritas.be



Geen opmerkingen:

Een reactie posten