woensdag 19 september 2018

Release 'Mijn Tas 2'

Eind juni maakte mijn hart een vreugdesprongetje toen ik in mijn mailbox een mailtje kreeg van Sofie en Nathalie, de geweldige dames achter de tassenbijbels "Mijn Tas" en "Mijn Designertas".

Voor de release van "Mijn Tas 2" werden er een aantal tassenmaaksters gevraagd om alvast hun versie van één van de tassen uit hun nieuwe boek te maken.  Lang moest ik hier niet over nadenken, uiteraard deed ik mee!  Dit is echt de kers op de taart voor mij, gevraagd worden door dé tassenmaaksters van België om mee promo te voeren voor hun nieuwe boek.  Dit is echt de mooiste appreciatie die ik kon krijgen!

Een 2-tal weken later kregen wij allemaal - in primeur - een grote envelop in de brievenbus met daarin de beschrijving van de 'Mathilda'.
Niet veel later was mijn exemplaar van de Mathilda II al een feit!





Ik ging voor donkerblauwe structuur-decostof (uit mijn persoonlijke voorraad), in combinatie met donkerblauw kunstleer en de prachtige volleren naturel hengsels van K-Bas.  Voor de binnenkant koos ik een polyester bloemenstof met gouden details van Stoffenheide in Brasschaat wat perfect matcht bij de gouden rits.









Een hele stijlvolle tas met strakke lijnen waar ook best wel veel in kan!


Ik heb intussen mijn exemplaar van het boek thuis ontvangen, en ik kan alleen maar zeggen, wanneer je houdt van tassen naaien, mag Mijn Tas 2 zeker niet in je collectie ontbreken!


Vergeet ook zeker niet de exemplaren van mijn collega-tassennaaisters te bewonderen!!!




33 opmerkingen:

  1. weeral een stijlvolle tas, zo schoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! zo'n mooie tas! ik zie je voeringske zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci Kristien! En binnenkort heb jij ook een tas met zo'n schoon voeringske! ;-)

      Verwijderen
  3. Super stijlvol! En een top combinatie van kleuren,stof en materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zot van je voering! Hele mooie stoffencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw supermooi! Prachtige combinatie gekozen! Kei benieuwd naar de rest van het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Het boek is opnieuw - zoals we al gewoon zijn van Sofie en Nathalie - supermooi!!!

      Verwijderen
  6. Die twee dames mogen al even vereerd zijn dat jij meedeed. Je maakte een super mooie tas, heel stijlvolle combinatie en perfect gemaakt! Deze tas zou zo mijn aandacht krijgen, mocht deze in de winkel staan!
    En ja, de dames zelf ontwierpen met deze tas echt een voltreffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw, zo mooi! Precies uit de rekken van een dure winkel geplukt. Ben normaal niet zo’n fan van het blauwe leer, maar in combinatie met de stof en zeker het bruine hengsels wordt het echt knap. Dat mailtje naar jou was meer dan terecht ��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG !!!
    Stoffencombinatie écht geslaagd,... zéér stijlvol,... supermooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor! Ik snap helemaal dat jij gevraagd wordt hiervoor, jouw tassen zijn keer op keer pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige tas, zo mooi gemaakt en mooie kleurcombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat snap ik helemaal, dat je je daardoor vereerd voelt! En met deze tas heb je bewezen dat ze gelijk hadden jou te mailen, wat een prachtige tas seg! Ik mag er zondag eentje maken op de workshop, kijk er ook al super naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh, wat een pracht tas!!! Zo perfect afgewerkt, perfect! Ondertussen gaat het zo toch weer kriebelen om nog eens een tas te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige kleuren en materialen heb je met elkaar gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen