zaterdag 16 april 2016

Een échte Candy dress + GIVE-AWAY !!!

Een tijdje geleden was er uitverkoop van de webshop Stoffieke.

Bij het bekijken van hun stoffen merkte Fleur een heel kleurrijk stofje op met digitale snoepjes-print.  Niet direct mijn ding aangezien ik nogal een 'donkere' goesting heb.  ;-)
Maar aangezien er 50% korting gegeven werd, toch maar een meter besteld.

De vraag was natuurlijk, wat gaan we hiermee maken?
Met zo'n stofke, een Candy dress natuurlijk!  :-)

De mouwen heb ik gedubbeld, de zakken heb ik ook gedubbeld en de halsboord werkte ik af met elastische biais.








En dan de GIVE-AWAY......

Ik las net als zovelen dat binnenkort het Candy Dress patroon opnieuw verkrijgbaar zal zijn bij La Maison Victor.  Ik heb echter toevallig nog een exemplaar gevonden in de lokale stoffenwinkel.  Dus misschien kan je deze gewoon hier winnen.  Dit leek me hét cadeau om nog eens een give-away te organiseren!

Dit patroon gaat van maat 92 tot 176.  Ik maakte vorig jaar reeds deze 2 versies en ik ben er zeker van dat dit patroon nog ieder jaar opnieuw bovengehaald gaat worden!

Wat moet je doen om kans te maken?

1. je wordt volger van mijn blog via Bloglovin (indien je nog geen volger bent uiteraard);
2. én je plaatst een berichtje onder deze post waarom je dit patroon graag zou winnen.  Is je gebruikersnaam anders bij Bloglovin dan je gebruikersnaam onderaan deze post, vermeld dit dan even, zodat je zeker in de lijst van mogelijke winnaars terechtkomt!
Vind ik je terug bij mijn volgers via Bloglovin én in de reacties onder deze post, dan maak je kans op dit gegeerde patroon.

De winnaar wordt 27 april bekend gemaakt!

Veel succes!!!

Carolien & Fleur


79 opmerkingen:

  1. Het perfecte stofje voor de candy dress ;-) Super leuk geworden. Hier al eventjes opzoek naar het patroon. Dus altijd leuk om het te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik wel graag winnen, onze dochter groeit stilletjes aan in de richting van maat 92 en de Candy Dress lijkt me een waardige opvolger van de Lila Dresses die ze momenteel draagt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleedje! Ik doe graag mee want er iets maar een lmv die ik niet kocht, die met de candy dress. Zou er enkele vreindinnetje wel blij mee kunnen maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat patroontje nog niet en het nummer waar het in stond ook niet. Het is zo'n leuk kleedje! Ik heb enkele (5) kleindochters waarvoor ik het graag zou willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wie wil deze niet winnen! Hier heb ik nog wel een paar leuke stofjes voor liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou leuk zijn heb het patroontje nog niet kunnen bemachtigen zou graag dit jurkje maken voor mijn kleindochter
    Gr joze giesen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yesssss, pleassssse! De perfecte gevi-away inderdaad ;-) Ik volg je al, dus dat komt goed. Enne...vrolijke candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat zou ik graag het patroontje winnen, voor mijn keine princesje Linde geboren in augustus, ik heb al heel wat kleedjes gemaakt maar die staat zeker op mijn verlanglijstje.
    Van Hoecke Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes, deze win ik graag voor mijn kleine madameke, zodat ze zo zoet als Candy kan stralen in haar Candyjurkje. gr.Nadine ( tropical)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik dit win, dan maak ik er een leuk kleedje van voor mijn 4-jarig nichtje. Van kleedjes wordt ze altijd vrolijk en dat kan ze nu wel gebruiken want haar ouders zijn jammergenoeg recent uit elkaar gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, zou ik graag willen winnen om jurkjes voor mijn dochter en nichtje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! We zouden het zo gaaf vinden om dit patroon te winnen!mijn dochter (4) is gek op kleertjes! En mama om het te maken! En dit is zo'n leuk jurkje! Ben natuur gelijk volger geworden van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf! Een vrolijke vlotte jurk voor mijn minstens net zo vrolijke vlotte dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei leuk patroontje,dit model wil ik uitproberen voor de kleindochters !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig tijdloos model wat al veel te lang op mijn verlanglijstje staat !

    Jannes verjans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooh dat zou keileuk zijn om te loten, mijn moeder zei vroger altijd: wie niet waagt die niet w..., dan kan ik dit toffe jurkje eindelijk voor mijn kleindochters gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mijn naam iwilma wilmie is mijn nickname en mijn mailadres is gpeelen@kpnmail.nl groetjes dit bericht hoort bij minn bovenstaade bericht van Wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O al zo lang aan het zoeken naar dat patroon ,dus ik hoop dat ik het win .
    Mooie site heb je !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zou ik graag dit patroontje winnen. Deze week op zoek gegaan maar helaas uitverkocht. Mijn dochter had zelf een stofje gekozen , mama moest het snel volwassen maar nu keek ze sip omdat het ligt te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zou ik graag dit patroontje winnen. Deze week op zoek gegaan maar helaas uitverkocht. Mijn dochter had zelf een stofje gekozen , mama moest het snel volwassen maar nu keek ze sip omdat het ligt te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heeeeeeel graag mee. Net zoals half naaiend Nederland en Belgie ben ook ik al een tijd op zoek naar het patroontje.
    Jouw candy is wel echt een "zoeteke". Ik snap dat je dochter dit stofje koos. De mijne zou daar ook als een speer op afgaan. En zolang ze dit soort stofjes nog willen, zeg ik DOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi patroontje dat ik heel graag zou winnen, mijn kleine zus zou heel blij zijn met zo'n kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super patroontje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super patroontje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey, dat patroontje willen wij hier ook wel ;-) Mijn twee meisjes houden van comfy jurkjes! Liefs,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is mijn profiel bij Blogloving ;-)
      sofie peeters (sofiepeeters89)

      Verwijderen
  26. O ja, dat lijkt ne super om te winnen. Ik wou overtlaatst de candy maken en kwam tot besef dat dat de enige lmv is dat ik niet heb :( balen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als beginnend naaister zag ik afgelopen maanden overal op social media versies van deze toffe jurk verschijnen. Dat leek me wel iets om mij reeds aan te wagen, maar helaas toen ik op zoek ging, vernam ik vrij snel dat dit patroontje overal zo goed als uitverkocht was. Dat was dan buiten jou gerekend blijkbaar :-) Het zou dus reuzeleuk zijn om deze te winnen. Ik zie mijn twee prinsesjes er al in stralen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke jurk, zelf ook net eentje af.... Zou het patroon dan ook niet voor mezelf willen winnen maar voor een lieve vriendin die het naaien weer aan het oppakken is....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou graag het patroon willen winnen voor mijn 3 meiden. Ik denk dat het ze erg mooi zal staan. Daarnaast hebben ze zeker wat extra's verdiend omdat we binnenkort het land gaan verlaten. We gaan emigreren naar Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel tof, lekker zomers. Ik vond het ook een heerlijk patroon maar ik heb het al zelf. met jouw give away ga je wellicht iemand heel blij maken. Succes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iemand blij maken is altijd leuk he! Bedankt voor je berichtje! :-)

      Verwijderen
  31. Wat een mooie Candy! Uit je comfortzone maar zeker geslaagd. Wil graag meedoen met de give away. Want ook ik heb m nog niet kunnen bemachtigen. Desiree van Duinen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Met het patroontje zou ik mijn 3 lieve nichtjes int nieuw kunnen zetten. :-).An De Meyer

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waaawie; leuk!
    Ik zou het patroontje graag winnen, ook al ben ik een jongensmama... Iedereen rond me heeft dochters en af en toe maak ik iets voor hen, de candydress zou het ideale snel klaar projectje zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat zou ik dit patroontje graag willen winnen.
    Met 3 kleine meisjes zal ik hem moeten plastificeren denk ik 😆.
    Heb de naaimachine en de lockmachine al klaar staan dus alles staat klaar om te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet trouwens hoe ik nu geregistreerd sta.
      Remco is mijn mans naam, dus vandaar dat Remco als vrouw staat 😁 Maar ik ben dus Anneke Zoon

      Verwijderen
  35. Tweede poging, eerste lukte niet ! Leuk jurkje, en het zou superleuk zijn om het patroon te winnen ! Fijn dat je dit verloot !
    Volgens mij is mijn gebruikersnaam bij Bloglovin' gesoon Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat zou leuk zijn zeg. Ik wilde dit jurkje ook maken met dezelfde stof maar er was niet meer aan het patroon te komen helaas. Dus het zou extra tof zijn om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wil hem al zolang maken voor mijn dochtertje, maar het patroon was nergens meer te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi! Wat is ie leuk geworden! Lijkt me superleuk om ook deze te kunnen maken, heb er leuke stoffen voor liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een kleedje om van te snoepen! Ze staat er mooi mee.
    Ik waag ook m'n kansje voor 't patroon. Heb er al heel veel mooie versies van gezien, voorlopig zit dochter nog in maatje 86, maar als ik win, zullen we er dus heel lang plezier van hebben.

    Volger ben ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Erg leuk geworden jouw versie van de Candy dress. Ik heb een snoepje van een dochter die alleen maar jurken wil dragen. Als ik het patroontje win, gaat hij goed gebruikt worden in allerlei stofjes en kleuren!
    Mijn naam is Ilonka Traas

    BeantwoordenVerwijderen
  41. echt een vrolijk jurkje en met dat snoetje erbij helemaal ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb het patroontje nog niet in mijn bezit, dus ik waag graag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een echte candy-dress, haha, geweldig! En wat een goeie zet, het patroon als give-away ;) Ik heb het boekje, dus ik duim voor de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag dit patroon als bij wonder in de winkel liggen, de perfecte give-away kwam meteen in me op ;-)

      Verwijderen
  44. Zo een mooi patroontje. Ik heb er tientallen winkels voor afgelopen en heel internet afgezocht, maar helaas... nergens meer te verkrijgen. Ik zou er dus dolgelukkig mee zijn, en de dochter des te meer! Het snoepstofje... echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, ik doe graag mee. Ik heb dan wel enkel zonen, maar sinds ook een metekindje. Die candy vind ik zo een tof jurkje om tricot mee te verwerken voor meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. het enig boekje dat ik niet heb, dus ik wil hem wel graag winnen. is een patroontje wat mijn dochter leuk vind en stofjes genoeg die er voor klaarliggen. Weet helaas niet of mijn bloglovin op deze naam staat of niet. ik denk het wel . volg in elk gaval

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oooh. Ik ben dit weekend net tot de constatatie gekomen dat de Candy Dress in de enige LMV staat die ik niet heb. Net nu ik hem wou gaan maken. Dacht steeds dat ik hem had in zomer 2014. Hem winnen zou geweldig zijn!!!!
    Ilseapers is de bloglovin-naam

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wauw, helemaal fan van dit jurkje! Ik doe zeker graag mee met de give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Na het zien van jouw versies kriebelt het om er ook eentje (of meer) te maken voor de dochters... Volger ben ik al lang, een berichtje plaatsen is ook gebeurd, dus ik waag mijn kans!! ;-) Trouwens: deze snoepjesversie is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige versie heb jij weer gemaakt! Ik wil mij er ook aan wagen nu mijn dochter EINDELIJK groot genoeg is. Ik heb alle LMV's in huis... behalve de eerste... dus de Candy maken, zit er voorlopig niet in. Als ik het patroontje win, lukt het mij misschien wel :) Groetjes! Els (elsstruyf)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke versie! Ne mens wordt er helemaal vrolijk van :-D
    Ik zou bij deze graag het patroon winnen, om hem voor mijn dochtertje te maken: een 2-jarig brokje energie waar dit jurkje perfect bij zou passen: kan ze goed bewegen en is het niet te stijf :-)

    Zonnige groetjes,

    Valerie Verduyckt

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ook ik zal blij zijn dit patroon te mogen winnen!! ���� ik heb al zes verschillende maten in gedachten om daar 11 meiden blij mee te maken. Stof genoeg nu alleen heg patroon nog. Dus we gaan duimen draaien met zn allen om te mogen winnen deze lieve actie! ����

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk dat ze al zo'n uitgesproken smaak heeft.
    Hier net zon dametje. Bijna 2 maar al een enorme eigen wil ☺️ Ook zij koos stofjes die perfect zijn voor de Candy dress.. Laat die nu gestaan hebben in het 1e nummer.. Toen ik nog geen draad door de naald kreeg bij wijze van spreken.. En dus nog geen interesse had in naaibladen..

    Nu zou ik er dolgelukkig van worden en m'n vriendinnen ook.. Omdat ik ze dan ga verblijden met een aantal Candy dresses..


    Groetjes Ellie Mulder ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  54. O wat zou ik daar blij mee zijn! Mijn dochter zit net in maat 98 dus dat patroon zou lekker lang meegaan hier! :)
    Ik volg je op bloglovin, daar heet ik inez10310. Duimduim!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk! Ik zoek, zoals zovelen, al een tijdje naar dit patroon. Mijn dochtertje is jarig de 27ste april en dan kan ik dit schattig jurkje maken tijdens mijn verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk! Ik zoek, zoals zovelen, al een tijdje naar dit patroon. Mijn dochtertje is jarig de 27ste april en dan kan ik dit schattig jurkje maken tijdens mijn verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke give away, zeker als je een zeer gegeerd patroontje zoals de Candy dress kan winnen. Met mijn redelijk simpel toestel denk ik dat de candy dress een toppertje zal worden. Ben nog niet zo bedreven in het naaien, laat staan met tricot (simpele singer) maar ik met een stap voor stap tutorial moet dit me toch wel lukken. Benieuwd wie de gelukkige wordt maar ik duim natuurlijk in de eerste plaats voor mezelf ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn meest gebruikte emailadres is noemi_discry@yahoo.com

      Verwijderen
  58. Omdat ik graag de candy jurk wou maken voor dochter van mijn beste vriendin en bleek dat de enigste lmv die ik niet heb diegene was met de candy jurk! Stofje ligt nog steeds te wachten... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Waarom ik graag dit patroon zou willen winnen? Omdat ik mijn dochtertje dan heel gelukkig zou kunnen maken met een jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuk jurkje. Die wil ik voor mijn beide dochters maken en de jongste past er net in met maatje 92. Dat zou super zijn. (Bloglovind via facebook Maos Claessens-Van Aubel)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik heb al een tijdje niet meer genaaid!
    Te druk, te weinig tijd, geen zin om voor een halfuur alles op tafel te zetten,.....
    Enkele weken geleden zag ik het Candy patroontje, ik was meteen verliefd!
    Overal gezocht maar nergens gevonden! Ik zou er dus dolgelukkig mee zijn!
    Emily ( Ems)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik maakte nog nooit de Candy dress. Shame on Me! :-) Tijd om dat eens recht te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Graag een lotje! De eerste LMV heb ik niet! Met dit patroontje zou ik een jurkje maken voor mijn kleindochtertje. Maatje 92 is nu nog net iets te groot. Annie.Vanderloock@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik heb het patroon en maakte er ook een keer een blogpost over (http://naaisgerief.blogspot.be/2016/03/een-kei-gemakkelijke-candyjurk.html)! Ik kreeg toen van velen de vraag of het patroon nog te koop is. Op het moment niet dus. Ik ga even reclame maken voor jouw wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dat patroontje wil ik graag eens uitproberen. Ik ben dol op jurkjes maken (ook voor mezelf trouwens )

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Super leuk jurkje. Ik als beginner zou het graag maken voor m'n dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jou creatie heeft me geïnspireerd om op zoek te gaan naar het patroon! Met 2 dochters in huis zou dit patroontje goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik zou heel graag eens een Candy Dress maken voor mijn Fleur!
    Wat zal ze daar blij mee zijn, en ik ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Omdat ik sinds 5 weken HELEMAAL verslaafd ben aan naaien, had nooit eerder ee hobby. Ben ook verbaasd over hoe goed het gaat. Jurkje gaat dan naar m'n lieve nichtje van 3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Kan ik nog op de valreep meedoen? Vind de Candy dress een heel elk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, geen probleem, jouw naam staat op de lijst van deelnemers! :-)

      Verwijderen