vrijdag 16 november 2018

Mother-Daughter-Dia by Misusu Patterns

Elles van Misusu Patterns liet een tijdje geleden weten dat ze van de Dia Sweater voor kids, ook de maten ging uitwerken voor de grotere kids én daarbovenop voor dames!
Ik ben sowieso al fan van patchwork-achtig-geometrische dingen, dus deze moest ik gewoon mee uittesten zowel voor Fleur als voor mezelf.


Voor mezelf ging ik uiteraard voor zwart gecombineerd met - oh ja, de mensen die mij kennen hadden dit uiteraard wel verwacht - luipaard! <3
Ik doorstikte hier en daar met bronzen glitterdraad die om de zoveel tijd breekt bij het naaien, hallelujah, maar ik vond dat deze nog dat tikje extra gaf.
Ik maakte voor mezelf de tuniek versie, heerlijk om te dragen in een superzachte sweaterstof van Stoffenheide, super pasvorm!



Voor Fleur ging ik voor de basic sweaterversie in zwarte french terry eveneens van bij Stoffenheide.
De verschillende stoffen voor de diamant zijn overschotjes uit de stoffenkast, een toffe mix-and-match van diverse printjes, Fleur en ik zijn er heel blij mee!



Je kan de Dia sweater ook maken zonder de diamant uiteraard, dan heb je een basic sweater met perfecte pasvorm.  In het patroon voor dames zit zelfs de optie om een FBA (= Full Breast Adjustment) toe te passen, iets wat ik zeker nog ga proberen.  Ik heb dit eerlijk gezegd nooit aangedurfd om te doen, maar de tutorial van Elles is zo duidelijk dat dit een fluitje van een cent is!

Verder kan je kiezen tussen gewone sweater of tuniek, ook is er de mogelijkheid om voor een high-low hem te kiezen
Bij de kids kan je eveneens kiezen voor gewone sweater of tuniek, high-low hem én pofmouwen!

Zoveel opties in één patroon, dat heb je weer super gedaan Elles!
En bedankt dat ik er weer bij mocht zijn!


Vanaf vandaag kan je de Dia voor kids, dames of een bundel hier kopen mét lanceringskorting!





5 opmerkingen:

  1. Twee knappe versies, zoals te verwachten was. Kijk je eens stralen op die foto van je prachtige tuniek versie, met matching tijgerprint laarsjes en al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt Carolien! Wat is het toch een feestje om met je samen te werken! Liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen