donderdag 22 juni 2017

Ally dress

Momenteel zijn we allemaal in de ban van de nieuwe See You At Six stofjes, oh ja ik ook!  Maar we mogen niet vergeten dat alle vorige Soft Cactus collecties ook wel vol pareltjes zaten.  Waaronder deze bootjesstof die ik al heel lang mooi vond, maar eigenlijk pas recentelijk kocht.

Ik ben fan van de Ally jumpsuit, ik maakte deze al een keer hier, en dan nog eens in pyjamaversie hier.  Deze keer had ik echter een Ally dress in gedachten.  Het bovenstuk is deze van de Ally jumpsuit, het rokdeel is er eentje met voor- en achteraan enkele plooien, het patroon komt uit een oudere Knippie.

Fleur is altijd wel tevreden met de dingen die ik voor haar maak, maar deze keer was ze toch extra enthousiast!
















Bovenstuk:  Ally jumpsuit - La Maison Victor
Rokdeel: Knippie bijlage 5/2016
Stof:  Soft Cactus - De Stoffenstraat (momenteel aan 40% korting!)




4 opmerkingen: