maandag 24 april 2017

Revival of the Mara

Vorige week maakte zij enkele inspirerende Mara bloesjes. Zij riep ook #mararevival in het leven.

Ik besefte toen dat ik dit Compagnie M patroon enkele jaren geleden kocht en er nog nooit eentje maakte.  Wat zonde.....
Fleur heeft ondertussen maatje 140, hoog tijd dus om dit patroon van onder het stof te halen!

Ik koos voor een frêle roze stofje van See You At Six in combinatie met lichtgrijze knoopjes en een lichtroze paspel met subtiele glitter in.












Ontbreekt de Mara blouse nog in je patronen-collectie?  Bestellen doe je hier.....  <3

Vergeet nadien je creatie niet te delen via Instagram met #mararevival 
Zo krijgen we een overzicht van al die prachtige Mara's!
Doe je mee?









4 opmerkingen:

  1. Super super tof! Merci om een Mara te naaien. Ik vind het nog steeds een mooi bloesje. Mag ik dat zelf zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mara!! Ze staat hier ook al even op mijn lijstje vermits Lara bloesjes wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie versie!!! Het staat haar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei schoon! Ik doe alvast mee en printe net het patroon af ;)

    BeantwoordenVerwijderen