donderdag 31 december 2015

Annekes voor iedereen!

Hier werden An tasjes aan de lopende band gemaakt als cadeau voor familie en vrienden.

Eentje volledig in goud leer, eentje met een geometrisch stofke, eentje in Petit Pan stofkes, een paar in Soft Cactus stofkes.
Voor iedereen in een stofke waarvan ik hoop dat ze het schoon zullen vinden.

Aanschouw mijn bandwerk!







En nu ben ik het even kotsbeu om An tasjes te maken.  MAAR, het blijft wel een toppatroontje dat wellicht de komende jaren nog wél gemaakt gaat worden!

Patroon en werkbeschrijving van het An tasje vind je hier.


Prettige eindejaarsfeesten!

7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een collectie. Ik ben momenteel ook bezig met een rondje bandwerk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zitten een aantal pareltjes tussen. Heel mooie stofkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schoontjes, allemaal je annekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er met kerst eentje gekregen,
    leuk maar ik kan aannemen dat je er nu eventjes klaar mee bent :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel schoon! ik kom precies wat achter want ik maakte er nog geen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lol, je hebt jezelf een overdosis genaaid ! Stuk voor stuk toffe exemplaren! En een naaiproject kotsbeu zijn, dat ken ik.... ik maakte eens zotveel 'Dorothy's' en dat kan ik nu echt niet meer zien.....-)))

    BeantwoordenVerwijderen