maandag 19 oktober 2015

Veritaskringt#

Zaterdag 17 oktober, Dag van de Kringwinkel, kon je me met mijn customizing-tafel van Veritas terugvinden in kringloopwinkel Web in Turnhout.  Bij hen was het een beetje extra feest want hun winkel bestaat 20 jaar!

Het was de hele dag gezellig druk met voldoende interesse in mijn Veritas stand.  Heel wat mensen wisten niet dat Veritas al deze spullen verkocht en velen waren dan ook aangenaam verrast.  Ik heb in ieder geval toch wat mensen warm kunnen maken om eens naar de Veritas winkel in hun buurt te gaan kijken.  Het publiek was heel gevarieerd, van oudere mensen tot kleine meisjes die de 'cutie' strijkapplicatie herkenden van K3 zoekt K3 de dag voordien op TV.  :-)

Ook een dikke merci aan de mensen van Web die mij heel hartelijk onthaald hebben!  Water, tasje koffie met koekjes, ze hebben mij daar in de watten gelegd!


Mijn inspiratie-bord met extra pimp-ideeën
De strass steentjes op nylon kousen werden ook uitgetest :-)

Mijn eigen jeansrok die ik gepimpt had met opstrijkbare studs was bijna een paar keer verkocht ;-)


De mensen van de kringwinkel hadden zelf ook stoelen gepimpt, deze heb ik dan uiteraard ook mee tentoon gesteld!

De dames van Les Odettes zorgden voor animatie en een streepje muziek.  Ga zeker eens een kijkje nemen op de Facebook-pagina van deze fijne dames!

De andere Veritas ambassadrices hadden ongetwijfeld ook een fijne dag in hun kringwinkel.  Het verslag van mijn collega Delphine over de kringwinkel in Niel, vind je hier.

En nu op naar de hopelijk volgende Veritas uitdaging!

2 opmerkingen: